czwartek, 5 lipca 2012

Leniuchowanie / Doing nothing

Witam Li Jevne i Ola. Fajnie, że dołączyłyście.
Dzisiaj znowu zapraszam do ogrodu. Dzień był gorący i duszny. A w takie dni najlepiej nic nie robić leżąc sobie wygodnie na przykład na takiej sofie. Do wyboru: biała lub czarna. Niestety nie ja je zrobiłam. Kupiłam gotowe i tylko przemalowałam i uszyłam nowy materac i poduchy. Oh... i coś do podjadania podczas nicnierobienia.

Welcome Li Jevne and Ola. Good to have you here.
Today I'm inviting you again to my garden. It was a hot, sultry day. And on such days it's good to do nothing lying comfortably on a sofa like this. Black or white - up to you. Unfortunately I didn't make these. I only re-painted them and sew new mattreses and pillows. Oh... and somethind to nibble on while doing nothing.





5 komentarzy:

  1. Wybieram białą i do tego słodki rogalik,
    bo nicnierobienie to moja specjalność w ostatnich upalnych dniach...:o)

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your sofa, especially the black.
    Bye Faby

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za Wasze komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  4. But you did make the croissants and the look delicious. I love your outdoor metal seats. You made some very beautiful upholstry for them. Nice work!
    Hugs, Drora

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...